NEW YEAR EVE SUNSET AT BUKIT SOGA - BATU PAHAT

Salam n Hye2, so first skali SELAMAT TAHUN BARU MASIHI 2012!!!!!!!!!!!!
haha best ka tahun baru? apa azam tahun baru? perlukah azam2 ni? ikut suka la kn
bagi aku azam yang paling penting ialah kita make sure esok lebih baik dari hari ini;)
entry kali ni pasal aku n da geng, pigi hiking kunun d bukit soga, yang paling best tu utk ke puncak ada 3 jalan, n kami dgn stamina zero ni telah terpilih jalan yg paling extreme haha sdh la jauh curam lg tu, even naik tangga ja haha
tapi penat2 tu semua hilang bila kami dapat tengok matahari terbenam dari atas bukit tu, sgt best tempat tu;) so ni antara gambar sunset petang tu;)









Syukur Alhamdulillah kerana Allah masih memberi aku kekuatan utk meneruskan kehidupan di tahun baru ini, Semoga Tahun ini akan jauh lebih baik dari tahun sebelum ini 
semoga tahun 2012 ini adalah tahun terakhir aku di UTHM selaku pelajar degree
semoga hidup aku akan lebih diberkati pada tahun ini
jauhilah aku dari perkara mungkar
jadikanlah aku Muslim yg Soleh
Amin InsyAllah

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...