Photog Contest I Love UTHM

Sempena karnival aktiviti pelajar tahun ni, kelab photog UTHM ada bwt pertandingan, suka2 ja kali ni, yuran rm5, tema dia UTHM la,haha so aku igt maw hntr ja gambar, suka2 bh kn, so gambar ni yang aku akan submit esok, papun, menang kalah adat pertandingan;) haha join da club only haha


ni single exposure tapi aku kacau pakai cs5 HDR toning, mcm jadi n mcm ndk jadi jg kn hahah
 aku enjoy ja ni maw follow program geng2 bwt, support kawan bh kn
n aku sdh delete gambar talent pompuan aku yg post sini, takut gambar2 tu masuk FB yg bukan2
malu nnti dorg, skrg ni FB mcm2 sdh jadi, so aku sarankan kepada rakan2 yg lain,
deletela entry yg ada gambar rakan2 wanita anda,
bkn maw tunjuk gentlemen
cuma mahu menjaga maruah sesama Insan
beringat2 ya
mencegah lebih baik dari merawat
selamat beramal;)

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...