VIDEOGRAFI-APA DSLR AKU MAMPU BUAT?

Salam n hye2, haha tajuk macam mencabar, tapi sebenarnya aku bru try2 maw bwt video pendek;)
aku usha kamera aku ada video mode, tapi belum pernah guna, so kemarin petang aku jalan sekitar U aku aka UTHM untuk cari benda untuk di videokan, kejap ja video aku ni, just suka2;)
yang lebih serius InsyAllah akan menyusul selepas Hari Raya Haji aka AIdiladha
Selamat berwukuf kepada jemaah haji seluruh dunia khususnya mama n bapa sya yg sekarang berada di Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Haji kali ke-2, semoga mendapat haji yang mabrur;)


sory la kalo video aku akan menyakitkan mata mereka yg pro;)
semua yg pro start dari amatur n budak hingusan kn2
jangan pandang rendah orang lain hari ini,
mungkin esok dia akan jadi BOS kita hehe
renung2kan selamat beramal

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...